ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 0 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 7:21
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 7:21
حوصلم پوکید.
امشب عروسی دوستمه ولی اصلاااا حس عروسی رفتن ندارم
شاهزاده برفی...ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 7:21
چی میخواستیم و چی شد ! نمیگم از وضعیت الانم راضی نیستم یا ناراحتم ولی این اون چیزی نبود که خودم میخواستم . وقتی از خودم میپرسم که خب ، خواستت چی بود ؟ جوابی ندارم ! و این بیشتر از هر چیزی ناراحتم میکنه . اینکه خودت ندونی چی میخوای !
و به این فکر میوفتم که چرا نمیدونم ؟ شاید هم میدونم ولی جراتشو ندارم که به زبون بیارم چون به خودم ایمان ندارم . که تلاش کنم که به خواستم برسم که براش بجنگم . با تمام وجود براش بجنگم . یه ادم ترسو که حتی از خواسته های خودش هم میترسه ، چیکار میتونه بکنه ؟
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 7:21
دیشب ارزو نکردم . خیلی وقته که ارزویی ندارم. شاید هم چون خیلی زیادن ، نمیدونم کدومو اول بخوام!
یا شاید جرات ارزو کردن ندارم . چون وقتی حقیقت پیدا نمیکنن ، نا امید میشم. مثل ارزو های سال تحویل ، ارزو های تولد و ارزوهای شب ارزو ها. از همشون نا امید شدم. از ارزو کردن هم نا امید شدم :)
شاهزاده برفی...ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 7:21
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 7:21
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 7:21
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 7:21
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: جمعه 4 فروردين 1396 ساعت: 21:03
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: چهارشنبه 2 فروردين 1396 ساعت: 8:48