شاهزاده برفی

خرید بک لینک
واقعا در عجبم از ادما. اخه یه ادم تا چه حد میتونه نمک نشناس باشه ؟ تا چه حد میتونه توقع داشته باشه از اطرافیانش ؟ خدایا میبینی اخه ؟ تو این روزا که همه شادی میکنن این بنده هات که صدای نمازشون تا هفت تا کوچه اون طرف تر هم میره ، چه قدر عذاب میدن بقیه رو. میخوای با این ادما چیکار کنی؟ نمازشونو می شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 0 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 7:21

شب شد. امروز هم تموم شد. شبا همیشه این تصویر ها میان جلو ی چشمم. یه زن با موهای سفید ، تو ایون یه خونه ، روی یه صندلی چوبی نشسته و بچه هایی که تو حیاط بازی میکنن رو تماشا میکنه. یه لبخند کم رنگ گوشه ی لباشه و گاهی یه جرعه از چایی تو دستش میخوره و غرق خاطراتش میشه. ادمایی که ازشون یه عکس مونده ت شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 7:21

حوصلم پوکید. 

امشب عروسی دوستمه ولی اصلاااا حس عروسی رفتن ندارم 

شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 7:21

چی میخواستیم و چی شد ! نمیگم از وضعیت الانم راضی نیستم یا ناراحتم ولی این اون چیزی نبود که خودم میخواستم  . وقتی از خودم میپرسم که خب ، خواستت چی بود ؟ جوابی ندارم ! و این بیشتر از  هر چیزی ناراحتم میکنه . اینکه خودت ندونی چی میخوای !

و به این فکر میوفتم که چرا نمیدونم ؟ شاید هم میدونم ولی جراتشو ندارم که به زبون بیارم چون به خودم ایمان ندارم . که تلاش کنم که به خواستم برسم که براش بجنگم . با تمام وجود براش بجنگم . یه ادم ترسو که حتی از خواسته های خودش هم میترسه ، چیکار میتونه بکنه ؟ 


شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 7:21

دیشب ارزو نکردم . خیلی وقته که ارزویی ندارم. شاید هم چون خیلی زیادن ، نمیدونم کدومو اول بخوام!  

یا شاید جرات ارزو کردن ندارم . چون وقتی حقیقت پیدا نمیکنن ، نا امید میشم. مثل ارزو های سال تحویل ، ارزو های تولد و ارزوهای شب ارزو ها. از همشون نا امید شدم. از ارزو کردن هم نا امید شدم :)

شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 7:21

سلااااااام. عاغا دو روزه میخوام پست بزارم ولی نمیشه. سیزده به در امسال برخلاف پارسال خیلی خوب بود. هواشناسی اعلام کرده بود که هوا سرد میشه و بارون و برف میباره ولی خوشبختانه تمامشون از ساعت 8 شب به بعد اتفاق افتادن و ما به خوبی و خوشی سیزدهمون رو به در کردیم. مثل هر سال رفتیم باغ.  ال شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 7:21

همیشه دوست داشتم بیست ساله بشم. نمیدونم چرا ولی برام خیلی جالب بود. الان 20 سالمه ولی چیزی تغیر نکرده . فکر میکردم قراره اتفاقات بزرگی بیوفته ، ولی همه چی مثل همیشه هست. هنوز هم نوو زرد رنگ غروب که از پنجره رو فرشا افتاده ناراحتم میکنه. بیست سالگی چیزی نداشت. هیچ چیز. یه اعترافی کنم. وقتی 8 سال شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 7:21

باران میبارد و اومیخواند از عاشقانه هایش باران میبارد و من میلغزم در خاطراتم چشم هایم را میبندم و غرق میشوم در چشمانت باران میبارد و چترمان را باد میبرد صدای خنده هایت گم میشود در صدای باد دست هایم را میگیری ومن میخندم چشم هایم را باز میکنم چشم شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 7:21

این انلاین و افلاین شدنای تلگرام بد جور رو اعصابمه هااا. دیشب تو گروه حرف میزنیم هم اتاقیم میگه وای یه دقیقه وقت دارم باید اف بشم: | این موبوگرام نبود جماعت میخاستن چیکار کنن . بابا یکی رو دوست داری رک و پوست کنده برو بهش بگو این مسخره بازیا چیه. پروفایل معنی دار میزارن ، باهم افلاین میشن ، ساعت افل شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: جمعه 4 فروردين 1396 ساعت: 21:03

روز ها میگذشت و بی قرای چشم هایشالتیام پیدا میکرد ما زخمی که در درونش خانه کرده بود ، روز به روز چرکین تر میشدو چرک این زخم ، کم کم قلبش را نیز در بر گرفت . چشم هایش دیگر بی قرار نبود ، غم گیننبود ، شاد هم نبود . چشم هایش خالی بود . پوچ ...نه برگ ریزان پاییز را میدید نه سفیدیبرف زمستان را و شاهزاده برفی...

ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: چهارشنبه 2 فروردين 1396 ساعت: 8:48

صفحه بندی